مقالات علمی و بیس حسابداری 2022| مقاله ترجمه شده ISI

بانک مقالات بیس و مقالات ترجمه شده حسابداری 2022-2020

مقالات علمی و بیس حسابداری 2022| مقاله ترجمه شده ISI

بانک مقالات بیس و مقالات ترجمه شده حسابداری 2022-2020

مقاله ترجمه شده حسابداری 2019

چکیده

نقش حیاتی اساتید حرفه ای گرا (PO) در آموزش حسابداری به دلیل کمبود دانشکده ی حسابداری واجد شرایط و مطلوب به منظور افزایش ارتباط عملی آموزش حسابداری از اهمیت روبه رشدی برخوردار است. اخیرا، کیمیسون گذرگاه ها برای ادغام بیشتر اساتید حرفه ای گرایانه درون برنامه های حسابداری و تحقیقات فراخوانده شدند. علاوه بر این، AACSB اخیرا استانداردهای اعتبار بخشی خود را به منظور افزایش ارتباط عملی آموزش و پژوهش تغییر داده است. با توجه به اهمیت اساتید حرفه ای گرایانه برای آموزش حسابداری، این مطالعه نشان دهنده ی یک تلاش نظام مند به منظور ارزیابی علایق، نیازها و خواسته های دانشکده ی حرفه ای گرایانه ی اخیر به منظور کمک به تسهیل ادغام دانشکده ی حرفه ای گرایانه بوده که موسوم به کیمیسون گذرگاه هامی باشد و به منظور بررسی موضوعات مرتبط با کیمیسون گذرگاه ها برای بررسی مسیرهای جایگزین تا درجات پایانی می باشد. این مطالعه ۲۶۷ عضو دانشکده ی حسابداری حرفه ای گرایانه را در آمریکا در خصوص تجارب و درک آن ها از نقش های خود در بخش های حسابداری مورد بررسی قرار داده است. نتایج کلی نشان داد که این اعضای هیئت علمی دانشگاه تا حد زیادی به تجارب خود در دانشگاه راضی هستند. شرکت کنندگان همچنین نشان دادند که تدریس مرتبط با آموزش، بازخورد و راهنمایی که آن ها دریافت می کنند، کاملا محدود می باشد، مشارکت در فعالیت های خدماتی متوسط می باشد و شرکت در فعالیت های پژوهشی پایین است. در راستای این نگرانی های بیان شده توسط کمیسیون گذرگاه ها، دانشکده ی حرفه ای پاره وقت اغلب آرزوهایی برای تمام وقت شدن دارند و آن ها فاقد یک درجه ی دکتری به عنوان بازدارنده ی شانس آن ها از دستیابی آن آرمان ها می باشند. این یافته ها چهار موضوع را توسط کمیسیون گذرگاه ها مورد تاکید قرار داده است: (a) افزایش دسترسی به آموزش دکترا، (b) بهبود آموزش های مرتبط با تدریسی، بازخورد و راهنمایی، (c) انسجام موثرتر اساتید حرفه ای گرایانه در بخش های حسابداری و (d) مشارکت اساتید حرفه ای گرایانه در فعالیت های تحقیقاتی.

کلمات کلیدی: اساتید حرفه ای گرا، آموزش حسابداری، اساتید حسابداری

————————————

عنوان اصلی مقاله:  Examining the perceptions of professionally oriented accounting faculty

ترجمه فارسی عنوان:  بررسی درک اساتید حسابداری حرفه ای گرایانه ی

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۵ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۱ صفحه

دانلود مقاله و ترجمه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.