چکیده
این تحقیق بررسی می کند که آیا استفاده از سیستم های حسابداری برای اهداف سیستم های تخصیص منابع یک منبع مزیت رقابتی پایدار است. مبنی بر یک سری داده های طولی که عملکرد شرکت هایی که حسابداری مشتریان را اتخاذ می کنند و معیارهای صنعتی آنها را مقایسه می کنند، ما در می یابیم که عملکرد مالی پس از تصویب افزایش می یابد، که منجر به عملکرد مثبت غیر معمولی در مقابل معیار های صنعتی میانگین (۴-۵% تفاوت ROA) در دو سال اول این انتخاب می شود. با این حال، ما همچنین نشان می دهیم که این اثر در سول زمان منحط می شود، که نشان می دهد این انتخاب سیستم های مدیریتی حسابداری یک منبع موقتی است تا یک مزیت رقابتی پایدار. نتایج نسبت به سایر رویدادهای استراتژیک در زمان این انتخاب، تطبیق مختلف همسالان، و تاثیر سایر فاکتور ها که می توانند بر عملکرد شرکت موثر باشند، قوی هستند. ما به بحث در مورد پیامدهای این یافته ها برای تحقیقات مدیریت حسابداری و در عمل می پردازیم.
واژگان کلیدی: حسابداری مشتری، سیستم حسابداری مدیریت، مزیت رقابتی پایدار، قابلیت های پویا، عملکرد
——————————————————
عنوان اصلی مقاله: An investigation of Customer Accounting systems as a source of
sustainable competitive advantage
ترجمه فارسی عنوان: بررسی سیستم های حسابداری مشتری به عنوان منبعی برای مزیت رقابتی پایدار
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۳ صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۱ صفحه